https://rashiin.com

ساخت وبلاگ

 

از نکات قابل توجه پیش از خرید پارکت لمینت توجه به قیمت، کیفیت، طرح و رنگ آن است. برای دستیابی به این اهداف شما باید از مرکز معتبری پارکت لمینت خود را خریداری نمایید. در این مقاله می‌خواهیم کمی در سطح شهر تهران بگردیم و ببینیم که مرکز خرید پارکت لمینت تهران کجاست؟  

 

مرکز خرید پارکت لمینت

 

 

اهمیت شناخت مرکز خرید پارکت لمینت

اگر گشتی درسطح شهر زده باشید حتما دیده‌اید که هر منطقه و خیابان به طور تخصصی به یک فعالیت می‌پردازد. این امر موجب می‌شود که در زمان اندکی به مقایسه‌ی محصولات بپردازید و با توجه به معیارهای خود محصول مورد نظرتان را خریداری کنید. همین موضوع در رابطه با پارکت لمینت نیز صدق می‌کند. زیرا به دلیل محبوبیت بالای پارکت لمینت، برندها و تولیدکننده‌های گوناگونی اقدام به تولید و عرضه‌ی این محصول کرده‌اند. این امر منجر به وارد شدن انواع محصولات تقلبی و بی‌کیفیت در بازار می‌شود. به همین دلیل بهتر است که پارکت لمینت را نیز مانند هر محصول دیگری از مراکز تخصصی و اصلی آن تهیه نمایید.

در واقع تمامی فروشگاه‌های دکوراسیون به فروش پارکت لمینت نیز می‌پردازند. اما خرید از مراکز اصلی و به اصطلاح دست اول به شکل قابل توجهی هزینه‌های خرید را نسبت به خرید از طریق واسطه‌ها کاهش می‌دهد. واضح است که خرید از تولیدکننده‌ی اصلی ضمن کاهش هزینه، قابل اطمینان‌تر نیز است. زیرا امکان تحقیق و شناخت برند و بررسی کیفیت محصولات آن برند وجود دارد.

 

مرکز خرید پارکت لمینت در تهران

برای داشتن خریدی موفق لازم است که مرکز خرید پارکت لمینت در تهران را بشناسید تا با مراجعه به این مراکز، محصول باکیفیتی را تهیه کنید. تهران بزرگ‌ترین بازار پارکت لمینت را دارد و مراکز تولید و پخش این محصول در سطح شهر پراکنده شده‌اند. درواقع مرکز خرید پارکت لمینت تهران از پراکندگی جغرافیایی برخوردار است که این امر دسترسی را آسان می‌کند. شما هر جای شهر که باشید با مراجعه به مرکز خرید پارکت لمینت آن منطقه می‌توانید با هزینه‌ی پایین پارکت لمینت با‌کیفیتی خریداری کنید. 

عمده‌ترین مرکز خرید پارکت لمینت در تهران در پل چوبی، سهروردی، دلاوران، آیت‌الله کاشانی، بلوار اباذر، خاوران و... پراکنده شده‌اند.

 

مرکز خرید پارکت لمینت غرب تهران

غرب تهران جزء مراکز اصلی در عرضه‌ی پارکت لمینت محسوب می‌شود و فروشگاه‌های متعددی در این بخش از شهر به فروش پارکت لمینت می‌پردازند. در این بین یکی از مراکز اصلی خرید محصولات ساختمانی و دکوراسیون از پارکت لمینت گرفته تا شیرآلات، کابینت،کاشی و ... در غرب تهران، خیابان آیت‌الله کاشانی است. اگر ساکن غرب تهران هستید می‌توانید با مراجعه به این خیابان، از خریدی بی‌واسطه، بدون دغدغه و سریع لذت ببرید.

مرکز خرید پارکت لمینت

 

 

کلینیک ساختمانی راشین، مرکز خرید پارکت لمینت در غرب تهران

توجه داشته باشید که شناخت مرکز خرید پارکت لمینت به تنهایی کفایت نمی‌کند. بلکه برای داشتن خریدی مطمئن و به‌صرفه لازم است که تولیدکننده‌های اصلی را بشناسید و به طور مستقیم از آن‌ها خرید کنید. برای این‌کار شما می‌توانید به مراکز فروش این برندها مراجعه کنید.

ما در کلینیک ساختمانی راشین به تولید و عرضه‌ی پارکت لمینت در طرح‌ها و رنگ‌های متعددی می‌پردازیم. دفتر مرکزی ما با قرار گرفتن در مرکز شهر دسترسی آسانی به تمام نقاط شهر دارد. از این‌رو هر کجای شهر که باشید می‌توانید با مراجعه به آن ضمن مشاهده‌ی نمونه‌‌ی محصولات از مشاوره‌‌ و دانش کارشناسان ما نیز بهره‌مند شوید.

علاوه براین فروشگاه و انبارهای ما واقع در غرب تهران هستند و شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه، انواع محصولات در حوزه‌ی دکوراسیون را مشاهده نمایید. در این میان پارکت لمینت از محصولات اصلی ما به شمار می‌رود که از باکیفیت‌ترین و خوش‌قیمت‌ترین لمینت‌های موجود در بازار است.

به دلیل نزدیکی انبارها به فروشگاه، در صورت خرید، سریع و بدون فوت‌ وقت می‌توانید محصول خریداری شده را از یکی از انبارهای ما تحویل بگیرید. به این شکل شما خریدی بی‌واسطه خواهید داشت و همان لحظه محصول خریداری شده را دریافت می‌کنید و دغدغه‌ی عدم موجودی را نیز نخواهید داشت. ضمن این‌که در این انبار کلیه‌ی محصولات و ابزارآلات مرتبط با پارکت لمینت موجود است. شما می‌توانید محصولات جانبی مانند فوم، قرنیز، میانه، اسکوتی و هر آن‌چه که برای نصب پارکت لمینت لازم است را تهیه نمایید.

علاوه‌براین با رشد تکنولوژی روزبه‌روز امکان خرید اینترنتی افزایش می‌یابد. شما می‌توانید بدون صرف هزینه‌ی بیش‌تر در هر نقطه از کشور که باشید به سادگی پارکت لمینت موردنظر خود را خریداری کنید. در این‌صورت با مراجعه به بخش محصولات وب‌سایت ما می‌توانید انواع پارکت لمینت در طرح و رنگ‌های متنوع‌ را مشاهده نمایید.

 

دکوراسیون ایده آرای راشین

 

 

خواسته‌ی قلبی ما در مجموعه‌ی راشین فراهم کردن شرایطی ایده‌آل برای خریدی مطمئن برای شما عزیزان است. امید که این مقاله به شما در شناخت مراکز اصلی خرید پارکت لمینت کمک کرده باشد. فراموش نکنید که کارشناسان ما همواره آماده‌ی پاسخ‌گویی به سوالات شما می‌باشند و می‌توانید بر دانش و تخصص آن‌ها حساب کنید. از همراهی شما عزیزان تا انتهای این مقاله سپاس‌مندیم.

https://rashiin.com...
ما را در سایت https://rashiin.com دنبال می کنید

برچسب : پارکت لمینت,خرید پارکت لمینت,خرید پارکت,مرکز خرید پارکت لمینت, نویسنده : تیموری rashiinco بازدید : 72 تاريخ : سه شنبه 2 خرداد 1402 ساعت: 13:50

امروزه استفاده از جدیدترین  پارکت لمینت ها برای دکوراسیون خانه در میزان جذابیت فضای داخلی آن، بسیار تاثیر گذار است. جنس مقاوم پارکت و نیز طرح و رنگ آن از جمله مواردی است که در هنگام انتخاب پارکت مناسب باید مورد توجه قرار گیرد. در این مطلب می توانید نمونه های زیبا و جدید از مدل لمینت  پذیرایی را مشاهده کنید. و از آن برای دیزاین شیک منزل خود ایده بگیرید.

افرادی که تمایل دارند دکوراسیون منزل خود را به گونه ای شیک و دیدنی دیزاین نمایند. استفاده از پارکت در انواع طرحهای چوبی و زیبا می تواند انتخاب مناسبی برای طراحی لوکس خانه باشد.

کفپوش های امروزی دارای تنوع بوده و نوع قدیمی آن که از چوب های جنگلی ساخته می شود، پارکت نامیده می شود . و اما آن دسته از کفپوش ها که از یک یا دو لایه نازک ام دی اف ساخته شده باشد، لمینت نامگذاری شده اند. استفاده از پارکت لمینت ها برای دکوراسیون داخلی، ضمن اینکه بسیار شیک می باشد . از استحکام بالایی برخورداراست.

 

 

نکات مهم هنگام خرید پارکت لمینت

  • انتخاب نوع
  • اندازه و شکل تایل ها
  • میزان ضخامت 
  • جنس لمینت
  • ضریب سایش
  • رنگ و طراحی
  • نوع فضای مصرف
  • قیمت پارکت لمینت
  • شکل لبه تایل ها

 

 

از دیگر مواردی که هنگام انتخاب، باید به آن توجه داشته باشید. می توان به نکات زیر اشاره کرد.

  1. قابلیت شستشوی آسان،
  2. مقاومت در برابر جذب مایعات
  3. مقاومت در برابر پرتوهای خورشیدی
  4. مقاومت در برابر سوختن با شعله سیگار
  5. سازگاری با سیستم های گرمایشی در کف ساختمان
  6. نیاز یا عدم نیاز با ساب و واکس و دیگر موارد این چنینی اشاره داشت.   

استفاده از پارکت های چوبی و ام دی اف با طرح عمودی به منظور استفاده در پذیرایی و نشیمن. علاوه بر شیک جلوه دادن خانه، موجب می شود . فضای داخلی آن بزرگتر به نظر آید، بنابراین با توجه به دکوراسیون کوچک منازل امروزی، استفاده از کفپوش هایی از این نوع می تواند انتخاب مناسبی باشد. کفپوش های امروزی دارای تنوع بوده و نوع قدیمی آن که از چوب های جنگلی ساخته می شود، پارکت نامیده می شود . و اما آن دسته از کفپوش ها که از یک یا دو لایه نازک ام دی اف ساخته شده باشد، لمینت نامگذاری شده اند. استفاده از پارکت لمینت ها برای دکوراسیون داخلی، ضمن اینکه بسیار شیک می باشد . از استحکام بالایی برخورداراست.  و در صورت خرابی می توان آن را تعمیر کرد، همچنین تمیز کردن آن بسیار راحت و ساده می باشد. از این رو استفاده از پارکت لمینت و کفپوش از جذابیت بالایی برخوردار است.  و مورد پسند اغلب افراد می باشد.

برای جذابیت و دوام بیشتر سعی کنید از برندهای باکیفیت این محصول در بازار استفاده نمایید 

https://rashiin.com...
ما را در سایت https://rashiin.com دنبال می کنید

برچسب : پارکت_لمینت,کفپوش,جدیدترین_پارکت_لمینت, نویسنده : تیموری rashiinco بازدید : 117 تاريخ : سه شنبه 23 خرداد 1402 ساعت: 13:16